Tuesday, September 3, 2013

Its BBQ time!

 BBQ 31 August 2013
at Mutiara Bangi
;)
 
















Sorry lah, respect aku kat kau dah hilang!

Aku cukup bersabar dengan perangai kau.
Aku cukup bersabar dengan kata-kata bisa kau.
Orang lain selalu cakap “Biarlah, dah mulut dia macam tu. Jangan dilayan. Diam kan je.”
Maaf lah, aku bukan jenis macam tu. Aku bukan jenis diamkan diri dan rela diri dicemuh.
Aku boleh ketawa. Boleh di jadikan bahan lawak. Aku memang takde hal. Tapi kau tahu tak...
Aku pun ada perasaan. Aku ada maruah. Aku ada air muka.
Kalau itupun kau boleh ambil main, hormat aku kat kau hilang dengan sekelip mata.
Aku pandang kau tinggi, tapi sekarang aku pandang kau bawah tapak kaki aku!

Aku susah benci orang, tapi kau buat aku benci kau dari aku benci setan!
Ye! Orang lain boleh nasihat. Boleh cakap aku kena mengalah.
Tapi orang lain tak tahu apa yang aku rasa. Nasib baik dikurniakan suami yang memahami.
Itu pun kau boleh cakap kau kesian kat suami aku?? Kau patut kesian kan diri  kau dulu!

Cukup lah aku diamkan diri bila dicemuh. Cukup lah aku jadi anak yang mendengar kata. Cukup lah aku cakap “Tak kesah.” Sebab sememangnya aku kesah!!

Aku harap satu hari nanti Allah balas balik kat kau setiap kata2 negatif yang pernah kau lemparkan pada orang! Aku harap kau menyesal, menangis air mata darah!